{ loppisbord i mån av plats }

Vi har fått lite frågor angående loppisbord och om det blir något sådant i år, det hoppas vi såklart kunna lösa - men det kommer att bli i mån av plats, och vi vill redan nu säga - räkna inte med några jätteytor. Självklart ska vi försöka ordna en loppishörna i lokalen (eller utanför), men det kan vara bra att veta att det inte finns obegränsat med plats - släpa inte med er allt ni vill bli av med... vi kan inte garantera att det finns plats för allas loppislådor om de är väldigt många och stora!

Kommentarer
Postat av: Lenassk

Nu har jag blivit utkastad två gånger, ett tredje försök till att säga att jag hoppas göra många fynd!

2008-10-14 @ 07:53:58
Postat av: Camilla

Alltid trevligt med loppisbord, men det känns samtidigt givet att det kommer i andra hand jämfört med allt annat!

2008-10-14 @ 09:43:25
URL: http://www.graadskan.blogspot.com
Postat av: erica

Loppisbord är ju alltid kul men det är ju viktigast att vi får plats att pyssla :D.

2008-10-14 @ 13:39:24
URL: http://pysselmm.blogspot.com/
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Håller med de andra att loppisbord är kul men att vi får plats för att scrappa är det viktigaste!

2008-10-14 @ 16:31:53
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Bella (bellis4)

Sist gång jag var på en träff med loppisfynd så fyndade jag ordentligt. Köpte bl a en jättefin häst för 25 pix!! Fast jag håller med er övriga, det viktigaste är att man får plats att scrappa!

2008-10-14 @ 20:33:22
Postat av: Helén

Alltid kul med loppisbord! För när man handlar blir det mycket prylar, det är ju sååå billigt...det måste jag köpa...men det billiga blev i slutändan dyrt!!! Scrap-shopholic...någon mer som känner igen sig?

2008-10-14 @ 22:33:06
Postat av: nancy

Alltid kul med loppisbord de hör lite till.Men man kan kanske ha i Backar några så kan de ju stå på golvet?? Bara en liten funderare.

2008-10-15 @ 14:22:05
URL: http://pinknanc.blogg
Postat av: Sophie

Förstår ju att det är platsbrist men loppisbord är ju en kul idé. Särskilt ifall man är ny o inte har så mkt prylar.

2008-10-19 @ 11:41:36
Postat av: Linda Friberg

Det är ju alltid kul att shoppa, oavsett om det är nytt eller begagnat!! Lääängtar!!!

2008-10-19 @ 21:06:38
Postat av: Ellinor

Hej, kan någon förklara hur loppisbordet funkar..

märkning m.m.

Första gången jag är med.

2008-10-19 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0