5 dagar kvar..

Dax att öka upp tempot lite här!
Är ni många som gjort bidrag till bloggtävlingen, skissen vi hade härom veckan?
Skriv gärna en kommentar i detta inlägget så får vi se hur många ni är! Fina priser utlovas i den tävlingen...

Vi har ju en workshop under helgen- det är Lotta från Halmstad som visar ett av sina fantastiska projekt, där ni ska få lära er att göra grunden... Det ni behöver ha med till workshopen är:
- ett bra lim
- skärmaskin, alt kniv och matta.
Det andra ni behöver får ni på plats.

Ses snart!
Malin & Elisabeth

Kommentarer
Postat av: karin b

Ska bli så roligt att ses!
Har inte hunnit göra skissen ännu! Hoppas på att hinna innan helgen :)

2012-10-23 @ 10:58:38
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Marie

Vad spännande! Jag har inte hunnit ännu, men hoppas precis som Karin att ha med mig ett alster till helgen. Än finns det tid! ;)

2012-10-23 @ 15:45:35
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: ida

Håller på med den nu!

2012-10-23 @ 16:52:51
URL: http://livetsompyssla.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej sitter nu och pillar lite med den, det ska bli såå roligt det här med både tävling och workshop och att träffas!!

2012-10-23 @ 18:27:39
Postat av: Anne-Christine

Jag är klar med mitt bidrag till skisstävlingen. Fix färdig att lämnas in. Lääängtar tills i helgen! :-)

2012-10-23 @ 19:57:09
Postat av: Eva

Klar i sista minuten, men bättre sent än aldrig. Det ska väldigt roligt i helgen och hoppas på många utmaningar. Vi ses!

2012-10-26 @ 09:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0